• 505 954 453
  • kontakt@tukej.pl
  • 24

    sie

    2015

Kserokopiarki – czy się opłaca?

Jeśli chce się kupić kopiarkę taką dla celów biurowych należy się liczyć z dużym wydatkiem. Wiele firm nie ma środków na taką inwestycję i dlatego chcą się posiłkować również innymi formami nabycia takiego sprzętu - dzierżawą oraz wynajmem. Trzeba jednak powiedzieć, że to sprzęt praktyczny i dlatego kopiarki pojawiają się w wielu biurach i domach, dlatego warto się zastanowić czy taki zakup się opłaca. Wygoda, wydajność, oszczędność czasu Jeśli chce się nad taką kwestią pochylić trzeba zwrócić uwagę na to z dwóch perspektyw. Oszczędzanie to nie tylko pieniądze. Tak naprawdę w ten sposób oszczędza się także czas i firma może sprawniej funkcjonować. Obrót dokumentami, dzięki kopiarce jest dużo lepiej zorganizowany. Wystarczy sobie wyobrazić, że ciągle z dokumentami musimy pracownika wysyłać do punktu ksero. W ten sposób traci się masę czasu. Jeśli ma się swoją kopiarkę wszystko będzie przebiegać sprawniej. Dodatkowo można także kontrolować jak produkowane są dokumenty a klienci nie będą musieli długo czekać na dokumenty dla siebie. Koszty, koszty... Przy podejmowaniu decyzji w firmach obecnie kalkuluje się koszty i to one są kluczem do konkretnych decyzji. W przypadku biura, które codziennie pracuje na dokumentach bardzo łatwo będzie wyliczyć, że kupno koparki będzie opłacalne. Nawet taki duży wydatek powinien się tam dość szybko zwrócić. Szczególnie, jeśli dodatkowo weźmie się również pod uwagę tego pracownika, który musiałby ciągle kursować z dokumentami do zewnętrznych punktów ksero. W tym czasie może wykonywać dla firmy inne zadania. W takich przypadkach zakup kopiarki na pewno będzie opłacalnym rozwiązaniem.

  • Telefon:
    505 954 453

  • ul. Mostowa 12
    25-568 Kraków

  • E-mail:
    kontakt@tukej.pl

O nas
logo-footer

Polecamy
© Copyright tukej. All Rights Reserved.